Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Personalized Marketing: A Consumer's Perspective on the Benefits and Invasions of Privacy
Demitrovičová, Lenka ; Vranka, Marek (vedoucí práce) ; Rosenfeldová, Jana (oponent)
Cieľom bakalárskej práce bolo zistiť pohľad spotrebiteľov na personalizovanú reklamu, so zameraním sa na vnímanie narušenia súkromia. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť najprv opisuje online marketing a jeho formy Následne je vymedzený personalizovaný marketing, so zameraním sa na jeho užitočnosť, kritiku a vysvetlenie personalization privacy paradox. Posledná časť teoretickej časti je zameraná na online súkromie, súvisiace problémy a dôležitosť dôvery a transparentnosti v tomto odvetví. V praktickej časti bolo cieľ práce zistiť, aké pozitíva a negatíva vnímajú spotrebitelia pri personalizovanej reklame, pri čom boli semištrukturované rozhovory zamerané aj na ich pohľad na narušovanie súkromia a konkrétne formy personalizácie.
Postoj generace Z k ochraně online soukromí a sběru dat pro účely personalizované reklamy
Kubiš, František ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vnímáním dopadu personalizované reklamy na ochranu soukromí uživatelů sociálních sítí, konkrétně Facebooku a Instagramu. V teoretické části je proto nejprve vymezen pojem soukromí, dále charakterizována generace Z a nakonec popsán společný byznys model sociálních sítí Facebooku a Instagramu, založený na personalizované reklamě a sběru dat. V praktické části práce jsou vyhodnoceny hloubkové rozhovory se zástupci české generace Z a na základě získaných dat je zjišťováno, jaké povědomí má česká generace Z o fungování personalizované reklamy, o rozsahu souvisejícího sběru dat a nakonec je zkoumán i celkový postoj a přístup k otázce ochrany online soukromí.
Genderové aspekty vnímání soukromí na sociální síti Instagram
Švandová, Dominika ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Kvalitativní diplomová práce se věnuje tématu online soukromí a dosavadní poznatky v této oblasti doplňuje o genderovou perspektivu. Na základě tematické analýzy rozhovorů uskutečněných s patnácti muži a patnácti ženami přináší poznatky o genderových specifikách vnímání soukromí v prostředí sociální sítě Instagram. Sociální sítě, soukromí a s nimi spojené genderové aspekty jsou nejprve popsány z teoretického hlediska. V metodologické části jsou následně představeny postupy zvolené pro uskutečnění vlastního výzkumu. Výsledky analýzy dat vzešlých z kvalitativních rozhovorů, které prezentuje analytická část, přináší porozumění tomu, jaká témata vnímají ženy a muži jako osobní a jaké strategie volí pro ochranu a regulaci svého soukromí. Dále popisují, jak muži a ženy vnímají rizika ohrožení soukromí a publikum svých instagramových profilů. Nechybí ani poznatky o tom, co jejich postoj k těmto tématům podle nich samotných ovlivňuje. Genderová specifika byla zjištěna zejména v souvislosti se sdílením fotek sebe samých a využíváním anonymity k regulaci soukromí. Muži a ženy také vyjadřovali rozdílné obavy z narušení svého soukromí, a to mimo jiné také v souvislosti s nežádoucím sledováním ze stran autorit, které problematizovaly především ženy.
Behaviorální cílení reklamy na internetu
Uhrová, Kateřina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza situace behaviorálního cílení na českém internetovém trhu, posouzení jeho potenciálu do budoucna a zhodnocení efektivnosti behaviorálně cílené reklamy na českém trhu. V teoretické části se diplomová práce zabývá internetovým reklamním trhem, mediálním plánováním, vysvětlením vybraných metod cílení reklamy a detailním popisem behaviorálně cílené reklamy, včetně tématu ochrany soukromí uživatelů na internetu. V praktické části je provedena analýza behaviorálního cílení reklamy na českém internetovém trhu prostřednictvím expertních rozhovorů a zhodnocení efektivity behaviorálního cílení na konkrétním příkladu reklamní kampaně vybrané společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.